E-MARKETING

Podstawą działań marketingu internetowego jest strona www. Kolejnym etapem – pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach. W momencie, gdy firma posiada już ugruntowaną pozycję w sieci (dobra pozycja w wyszukiwarkach i przyjazna strona internetowa) rozpoczyna się etap pogłębionej promocji w Internecie czyli kampanii zasięgowych oraz działań Public Relations.

Czynniki determinujące dobór odpowiednich narzedzi promocyjnych to:

  • Zamierzony cel.
  • Rodzaj produktu / usługi, która ma być promowana.
  • Grupa docelowa, do której mają dotrzeć działania.
  • Budżet przeznaczony na osiągnięcie celu.

MARKETING INTERNETOWY

Opracowanie przemyślanej strategii działań dla kampanii reklamowej w Internecie to klucz do jej skuteczności. Podczas tego procesu należy zwrócić szczególną uwagę na istotę mediów interaktywnych, które przede wszystkim powinny angażować użytkowników swoim atrakcyjnym komunikatem. Bardzo dobra znajomość mediów oraz trafny wybór kanałów dotarcia do potencjalnych odbiorców stanowią podstawę sukcesu każdej kampanii. Współpracę z zespołem naszej agencji reklamowej charakteryzuje rzetelność, gotowość do udzielenia kompleksowego wsparcia oraz umiejętność wskazania mocnych i słabych stron poszczególnych mediów.Kompleksowo obsługujemy Klientów w zarządzaniu ich wizerunkiem w sieci. Tworzymy strategie obecności i działań, planujemy budżety, dokonujemy zakupu mediów, przygotowujemy kreacje oraz zarządzamy kampaniami reklamowymi. Zapewniamy profesjonalną obsługę kampanii display’owych, aktywności typu ePR, kampanii w social mediach oraz inbound marketingu tj. obecności w mediach społecznościowych, blogach oraz wyszukiwarkach internetowych. Prowadzimy działania począwszy od briefu poprzez strategię, realizację celów po analizę działań marketingowych.Nasza oferta obejmuje:

  • OPRACOWANIE INTERNETOWEGO PLANU MARKETINGOWEGO, wiążące się z zaprojektowaniem kampanii promocyjnej w Internecie poprzez dobranie zestawu potencjalnie najefektywniejszych metod e-marketingowych.
  • PROWADZENIE KAMPANI REKLAMOWYCH W WYSZUKIWARKACH (SEM), pozwalające na zaspokajanie istniejącego popytu, umożliwiając szybkie dotarcie potencjalnych klientów do oferty oraz pozycjonowanie stron w wynikach naturalnych wyszukiwania (Google AdWords).
  • BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWYCH wokół strony lub produktu wykorzystując media społecznościowe oraz blogi umożliwiające użytkownikom aktywne wyrażanie poglądów i opinii.
  • KAMPANIE BANEROWE – reklamę kontekstową, reklamę na innych stronach internetowych , stosowane w celu budowania wierunku marki oraz stymulowania popytu na oferowane usługi/produkty.
  • PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, służące do budowania i podtrzymywanie relacji z wyselekcjonowanymi Klientami firmy.
  • AUDYT I OPTYMALIZACJĘ STRON INTERNETOWYCH pod kątem użytkowników (webusability) oraz wyszukiwarek (SEO), podnoszące wartość strony w Google.
  • ŚLEDZENIE I ANALIZOWANIE RUCHU I AKTYWNOŚCI UŻYTKOWNIKÓW NA STRONIE WWW, dzięki instalacji i konfiguracji narzędzia analitycznego – Google Analytics.