PACKAGING

Dobry projekt opakowania wymaga wykorzystania wiedzy z wielu dziedzin i precyzyjnej pracy nad każdym detalem. To również sztuka kompromisów i decyzji w kwestii priorytetów komunikacji – w procesie projektowym należy uwzględnienić szereg regół produkcyjnych, standardów handlowych oraz zasady praktycznej logistyki. Projektując opakowania korzystamy z inspiracji opracowanych w czasie tworzenia brand strategy, który określa graficzne przedstawienie emocjonalnych aspektów marki. Projekt opakowania jest wizualizacją świata marki i jego “Big Idea”, która powinna być zauważalna na półce i zapamiętana przez klienta. Opakowanie musi budzić emocje, przywoływać dobre skojarzenia, by w konsekwencji zachęcać do zakupu. To nieżadko jedyny powód, dla którego klient sięga po produkt.

Oferujemy:

  • PROJEKTY OPAKOWAŃ
  • PROJEKTY ETYKIET
  • PROJEKTY WYKROJNIKÓW
  • PROJEKTY NIESTANDARDOWE np.taśmy, folie, obudowy

PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ

Jak powstaje projekt opakowania?

  • Każdy projekt opakowania to dla nas nowe wyzwanie. Staramy się aby opakowanie było nowoczesne i niebanalne, a także spełniające wymagania konkretnej branży.
  • Projektując opakowanie pamiętamy o tym, by jego wygląd był dostosowany do branży, grupy odbiorców i założeń marketingowych- opakowanie musi wyrażać idee marketingowe związane z produktem.
  • Ciekawa forma to kolejny sposób, aby opakowanie wyróżniało sie spośród innych. Jeżeli możemy sobie na to pozwolić – unikamy stosowania standardowych wykrojników.
  • Siłą opakowania jest to, iż może ono nawet banalnemu produktowi nadać duży prestiż – ważna jest jakość wykończenia. Dla ostatecznego efektu istotny jest wybór materiałów i metod uszlachetnień druku (np. tłoczenie, złocenia,lakier UV itp.).

zobacz przykłady realizacji