FRAISE logotyp

Projekt logotypu dla marki strojów kąpielowych i bielizny damskiej. Żywe, czyste kolory oraz motyw truskawki. Grupa docelowa: kobiety w wieku 20 – 35 lat. Produkty marki to nie są klasyczne, ani sportowe stroje lecz odważne, z fantazją, czasami bardzo ozdobne - dlatego też powstałe logo z założenia miało odwzorowywać ich charakter.

Projekt logotypu dla marki strojów kąpielowych i bielizny damskiej. Żywe, czyste kolory oraz motyw truskawki. Grupa docelowa: kobiety w wieku 20 - 35 lat. Produkty marki to nie są klasyczne, ani sportowe stroje lecz odważne, z fantazją, czasami bardzo ozdobne -  dlatego też powstałe logo z założenia miało odwzorowywać ich charakter.Projekt logotypu dla marki strojów kąpielowych i bielizny damskiej. Żywe, czyste kolory oraz motyw truskawki. Grupa docelowa: kobiety w wieku 20 - 35 lat. Produkty marki to nie są klasyczne, ani sportowe stroje lecz odważne, z fantazją, czasami bardzo ozdobne -  dlatego też powstałe logo z założenia miało odwzorowywać ich charakter.