HONDA flayer

Projekt newslettera zawiadamiający o drzwiach otwartych w salonie Hondy i zapraszający do zakupu nowego modelu – Hondy CR-V w promocyjnej cenie. Punktem wyjścia do stworzenia przekazu było hasło promocyjne „Odważniej! Więcej! Ciekawiej!”. Grafika nawiązuje do spotu reklamowego Hondy CR-V – nowoczesnego samochodu dedykowanego gł. młodym niezależnym, niebojącym się wyzwań kobietom.

Projekt newslettera zawiadamiający o drzwiach otwartych w salonie Hondy i zapraszający do  zakupu nowego modelu - Hondy CR-V w promocyjnej cenie. Punktem wyjścia do stworzenia przekazu było hasło promocyjne "Odważniej! Więcej! Ciekawiej!".  Grafika nawiązuje do spotu reklamowego Hondy CR-V - nowoczesnego samochodu dedykowanego gł. młodym niezależnym, niebojącym się wyzwań kobietom.Projekt newslettera zawiadamiający o drzwiach otwartych w salonie Hondy i zapraszający do  zakupu nowego modelu - Hondy CR-V w promocyjnej cenie. Punktem wyjścia do stworzenia przekazu było hasło promocyjne "Odważniej! Więcej! Ciekawiej!".  Grafika nawiązuje do spotu reklamowego Hondy CR-V - nowoczesnego samochodu dedykowanego gł. młodym niezależnym, niebojącym się wyzwań kobietom.Projekt newslettera zawiadamiający o drzwiach otwartych w salonie Hondy i zapraszający do  zakupu nowego modelu - Hondy CR-V w promocyjnej cenie. Punktem wyjścia do stworzenia przekazu było hasło promocyjne "Odważniej! Więcej! Ciekawiej!".  Grafika nawiązuje do spotu reklamowego Hondy CR-V - nowoczesnego samochodu dedykowanego gł. młodym niezależnym, niebojącym się wyzwań kobietom.Projekt newslettera zawiadamiający o drzwiach otwartych w salonie Hondy i zapraszający do  zakupu nowego modelu - Hondy CR-V w promocyjnej cenie. Punktem wyjścia do stworzenia przekazu było hasło promocyjne "Odważniej! Więcej! Ciekawiej!".  Grafika nawiązuje do spotu reklamowego Hondy CR-V - nowoczesnego samochodu dedykowanego gł. młodym niezależnym, niebojącym się wyzwań kobietom.