JAN NIEZBĘDNY kampania bilbordowa

Projekt bilbordów dla Sarantis Polska – Jan Niezbędny promującej ściereczki nasączane. Kampania miała na celu promować produkt przeznaczony dla kobiet w wieku 25-55 lat, mieszkanek średnich i dużych miast, pań domu – ceniących swój czas i wygodę. Ściereczki przeznaczone do codziennych porządków, wygodne i poręczne – ponieważ nie trzeba ich prać tylko po zużyciu po prostu wyrzucić.

Projekt kampanii bilbordowej promującej ściereczki nasączane. Kampania miała na celu promować produkt przeznaczony dla kobiet w wieku 25-55 lat, mieszkanek średnich i dużych miast, pań domu - ceniących swój czas i wygodę. Ściereczki przeznaczone do codziennych porządków, wygodne i poręczne - ponieważ nie trzeba ich prać tylko po zużyciu po prostu wyrzucić.Projekt kampanii bilbordowej promującej ściereczki nasączane. Kampania miała na celu promować produkt przeznaczony dla kobiet w wieku 25-55 lat, mieszkanek średnich i dużych miast, pań domu - ceniących swój czas i wygodę. Ściereczki przeznaczone do codziennych porządków, wygodne i poręczne - ponieważ nie trzeba ich prać tylko po zużyciu po prostu wyrzucić.