LOURIEN GROUP projekt logotypu

Projekt logotypu dla sieci punktów gastronomicznych typu slow food z meksykańskim jedzeniem.

Projekt logotypu dla sieci punktów gastronomicznych typu slow food
z meksykańskim jedzeniem "Fresh Mexican Grill".
Logotyp miał kojarzyć się ze świeżym jedzeniem, nawiązywać do Meksyku. Oferta skierowana gł. do ludzi młodych - przyjaciół, rodziny - odwiedzających centra handlowe (w których docelowo miały znajdować się punkty sprzedaży)
Design nawiązujący kolorystycznie do barw Meksyku (czyste kolory: czerwony, żółty, zielony), czytelna nazwa, humor)Projekt logotypu dla sieci punktów gastronomicznych typu slow food
z meksykańskim jedzeniem "Fresh Mexican Grill".
Logotyp miał kojarzyć się ze świeżym jedzeniem, nawiązywać do Meksyku. Oferta skierowana gł. do ludzi młodych - przyjaciół, rodziny - odwiedzających centra handlowe (w których docelowo miały znajdować się punkty sprzedaży)
Design nawiązujący kolorystycznie do barw Meksyku (czyste kolory: czerwony, żółty, zielony), czytelna nazwa, humor)Projekt logotypu dla sieci punktów gastronomicznych typu slow food
z meksykańskim jedzeniem "Fresh Mexican Grill".
Logotyp miał kojarzyć się ze świeżym jedzeniem, nawiązywać do Meksyku. Oferta skierowana gł. do ludzi młodych - przyjaciół, rodziny - odwiedzających centra handlowe (w których docelowo miały znajdować się punkty sprzedaży)
Design nawiązujący kolorystycznie do barw Meksyku (czyste kolory: czerwony, żółty, zielony), czytelna nazwa, humor)Projekt logotypu dla sieci punktów gastronomicznych typu slow food
z meksykańskim jedzeniem "Fresh Mexican Grill".
Logotyp miał kojarzyć się ze świeżym jedzeniem, nawiązywać do Meksyku. Oferta skierowana gł. do ludzi młodych - przyjaciół, rodziny - odwiedzających centra handlowe (w których docelowo miały znajdować się punkty sprzedaży)
Design nawiązujący kolorystycznie do barw Meksyku (czyste kolory: czerwony, żółty, zielony), czytelna nazwa, humor)Projekt logotypu dla sieci punktów gastronomicznych typu slow food
z meksykańskim jedzeniem "Fresh Mexican Grill".
Logotyp miał kojarzyć się ze świeżym jedzeniem, nawiązywać do Meksyku. Oferta skierowana gł. do ludzi młodych - przyjaciół, rodziny - odwiedzających centra handlowe (w których docelowo miały znajdować się punkty sprzedaży)
Design nawiązujący kolorystycznie do barw Meksyku (czyste kolory: czerwony, żółty, zielony), czytelna nazwa, humor)Projekt logotypu dla sieci punktów gastronomicznych typu slow food
z meksykańskim jedzeniem "Fresh Mexican Grill".
Logotyp miał kojarzyć się ze świeżym jedzeniem, nawiązywać do Meksyku. Oferta skierowana gł. do ludzi młodych - przyjaciół, rodziny - odwiedzających centra handlowe (w których docelowo miały znajdować się punkty sprzedaży)
Design nawiązujący kolorystycznie do barw Meksyku (czyste kolory: czerwony, żółty, zielony), czytelna nazwa, humor)