P-PLUS identyfikacja

Opracowanie oryginalnej, łatwej do zapamiętania nazwy i projekt prostego, charakterystycznego znaku firmowego wraz z identyfikcją wizualną dla nowej marki odzieżowej. Oferta marki jest skierowana do wszystkich: kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Ubrania z założenia miały być modą sportową na co-dzień w duchu „street-wear”.



Zobacz inne realizacje dla tej marki

Opracowanie oryginalnej, łatwej do zapamiętania nazwy i projekt prostego, charakterystycznego znaku firmowego wraz z identyfikcją wizualną dla nowej marki odzieżowej. Oferta marki jest skierowana do wszystkich: kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Ubrania z założenia miały być modą sportową na co-dzień w duchu "street-wear".Opracowanie oryginalnej, łatwej do zapamiętania nazwy i projekt prostego, charakterystycznego znaku firmowego wraz z identyfikcją wizualną dla nowej marki odzieżowej. Oferta marki jest skierowana do wszystkich: kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Ubrania z założenia miały być modą sportową na co-dzień w duchu "street-wear".Opracowanie oryginalnej, łatwej do zapamiętania nazwy i projekt prostego, charakterystycznego znaku firmowego wraz z identyfikcją wizualną dla nowej marki odzieżowej. Oferta marki jest skierowana do wszystkich: kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Ubrania z założenia miały być modą sportową na co-dzień w duchu "street-wear".PRACA_009_4Opracowanie oryginalnej, łatwej do zapamiętania nazwy i projekt prostego, charakterystycznego znaku firmowego wraz z identyfikcją wizualną dla nowej marki odzieżowej. Oferta marki jest skierowana do wszystkich: kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Ubrania z założenia miały być modą sportową na co-dzień w duchu "street-wear".PRACA_009_6Opracowanie oryginalnej, łatwej do zapamiętania nazwy i projekt prostego, charakterystycznego znaku firmowego wraz z identyfikcją wizualną dla nowej marki odzieżowej. Oferta marki jest skierowana do wszystkich: kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Ubrania z założenia miały być modą sportową na co-dzień w duchu "street-wear".Opracowanie oryginalnej, łatwej do zapamiętania nazwy i projekt prostego, charakterystycznego znaku firmowego wraz z identyfikcją wizualną dla nowej marki odzieżowej. Oferta marki jest skierowana do wszystkich: kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci. Ubrania z założenia miały być modą sportową na co-dzień w duchu "street-wear".