SOCIAL MEDIA

Serwisy społecznościowe stanowią bardzo istotny czynnik w budowaniu wizerunku firmy i są nieodzownym elementem w zintegrowanej strategii marketingowej. Zajmujemy się wszystkimi etapami obecności marki w social media, począwszy od planowania, a skończywszy na efektywnym rozwijaniu podjętych działań i wyciągnięciu wniosków na przyszłość. Podpowiadamy, z których kanałów komunikacji skorzystać oraz jak robić to właściwie.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA OBECNOŚCI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia profili klienckich na wszystkich serwisach społecznościowych w których znajduje się dana grupa docelowa. Nasi specjaliści potrafią precyzyjnie dostosować komunikację do wybranej grupy. Tworzymy społeczności oraz angażujemy użytkowników. Zawsze staramy się zrealizować jasno określony cel biznesowy klienta – jak np. zwiększenie sprzedaży czy wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki. Nie koncentrujemy się tylko na ilości fanów, ale przede wszystkim na jakości interakcji z nimi. Dobieramy odpowiednie komunikaty w rożnych kanałach komunikacji do określonego targetu, tak, aby nie były  przez użytkowników odbierane jako frustrujący spam. Dbamy o to, by treści były zawsze atrakcyjne oraz inspirujące do dialogu.

W ramach działań w serwisach społecznościowych oferujemy:

  • Przygotowanie strategii działań marketingowych w social media.
  • Stworzenie i prowadzenie firmowego profilu na Facebooku.
  • Stworzenie i prowadzenie profili w innych serwisach – tj. Pinterest, Google+, YouTube…
  • Prowadzenie kampanii reklamowych.
  • Pozyskiwanie fanów.
  • Tworzenia aplikacji i gier.

Każdy Klient jest obsługiwany przez doświadczony zespół składający się ze Stratega, Account Managera, Redaktora i Moderatora. Strateg tworzy i monitoruje plan komunikacyjny. Account Manager koordynuje wszystkie prace nad projektem i odpowiada za komunikację z Klientem. Redaktor pisze posty dopasowane do potrzeb odbiorców profilu oraz aktualnych trendów internetowych. Praca Redaktorów jest dodatkowo wspierana przez Grafika odpowiedzialnego za celne ilustruje postów (posty odpowiednio zilustrowane osiągają lepsze wskaźniki interakcji). Moderator codziennie monitoruje i moderuje stronę, tak aby wypowiedzi fanów nie pozostawały bez reakcji. Posty publikuje w okresach największej aktywności fanów. Co miesiąc przedstawiamy Klientowi raporty z prowadzonych działań.

Wypracowany przez nas system pracy pozwala w sposób efektywny prowadzić ciekawe profile klienckie, przyciągające tłumnie odbiorców i zarządzać nimi w sytuacjach kryzysowych.